Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


torsdag 13. oktober 2011

Astri uten d



Denne bloggen startet mest som en sikkerhet. Og en plan B. Jeg dro til Kazakhstan i august uten å vite hva som ventet meg. Jeg tenkte alle kunne være som Borat. Eller at ingen turde å snakke med en rødhåret nordmann. Jeg tok feil. Så nå jobber jeg for å oppretteholde god karma, lære masse om en ukjent verdensdel og fortelle deg om det!

Jeg tar forøvrig en master i politisk økonomi ved BI Oslo og gjennomfører et semester i Almaty, Kazakhstan. Tiden flyr, jeg drar hjem igjen allerede i desember, desverre. I mellomtiden nyter jeg alle utforutsigbare hendelser. Og er veldig glad for tilbakemeldinger.

Hilsen Astri - uten d. 



Klikk for å komme til bloggen


Facebook

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar