Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


mandag 10. oktober 2011

Charlotte i Lyon



Jeg heter Charlotte og er en 18 år gammel jente fra Sørlandet som nå går det tredje og siste skoleåret på fransk videregående skole i Lyon, Frankrike. Jeg skriver for det meste om hverdagen min i Lyon med over gjennomsnittet mange bilder, men selvfølgelig også om interessene mine - film og kino, bøker, mat, reising, klær og sminke. Den franske kulturen utforskes stadig via både vertsfamilie, sightseeing i byen og reising rundt i dette fantastiske landet.

Bienvenue chez moi!

Hilsen Charlotte

For å komme til Charlotte sin blogg klikker du her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar