Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


tirsdag 18. oktober 2011

Where there is love there is life


Jeg er en glad jente på 23 år som flytta til Danmark sommeren 2008. Jeg flytta for å forsette å jobbe i Lidl da butikk-kjeden ble kjøpt opp av Rema 1000 i Norge, og det gjorde jeg så et år. Siden har jeg bodd og jobbet flere andre steder og tatt grunnforløp til ambulanseredder. For tiden arbeider jeg som handicaphjelper og er i ferd med å stoppe som stallansvarlig på en hestegård. Har arbeidet og bodd i stallen i over to år, og nå klarer jeg ikke mer. 

Bloggen handler ofte om dyr, da mitt livs hjerte er min hest Bravo og katten Tiger, og jeg i øvrigt er et dyremenneske. Men det er også innlegg om hvordan det er å være viking (jeg spiller i Vikingspill nemlig), rotete leilighet som blir pen igjen, alternative løsninger, morsomheter og vanskeligheter jeg opplever i mitt liv, ferier til Norge, og mange flere ting jeg vil informere norske og danske venner/familie om så jeg ikke behøver å si det samme hundre ganger. 
Bloggen handler rett og slett om mitt liv, - en ganske variert hverdag :)

Mvh Jeanette

Klikk på linken for å komme til bloggen Where there is love there is life

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar