Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


lørdag 7. september 2013

Heidi fra Catalonia

Hei alle sammen!

Jeg er norske Heidi og bor for tiden i Catalonia, nærmere bestemt 1,5 time nord for verdens beste by, Barcelona!

Hit kom jeg etter å ha forelsket meg over fiskedisken på fisketorget i Bergen en sommer for 8 år siden. Den kjekkeste katalaneren i verden sjarmerte meg i senk, og på 1-2-3 var vi på plass i hjembyen hans med vår lille baby på 3 mnd! Ja, det har gått fort isvingene, men når man vet hva man vil er det ingen grunn for å nøle!

Nå har vi 3 herlige gutter i alderen 7, 4 og 1 år og lever gode dager i den lille byen Banyoles ved Girona.
Livet er godt her! Her föler jeg meg hjemme og livstilen  passer meg perfekt. “Norwegian by name, catalan by heart” stemmer veldig godt på meg!

Til tross for travle dager med guttene, har jeg og min mann klart å stable på beina vår lille familiebedrift aktivCatalonia. Vi jobber nå som turoperatörer og jobber med å tilby nordmenn (i første rekke) autentiske opplevelser i Catalonia, hovedsaklig ved Costa Brava. Vi forener natur, kultur og gastronomi  og bringer turistene utenfor allfarvei. Costa Brava er det neste Toscana, men uten alle turistene!!

I bloggen min finner dere litt av hvert. Jeg har blogget i noen år nå, og det fins alt fra matopprskrifter, kreative ideer, trivialiteter fra et mammaliv, litt om kulturforskjeller etc.

Håper dere vil komme innom!     

Her  finner dere bloggen til Heidi 

                                     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar