Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


søndag 8. september 2013

Hola





Jeg heter Melissa og har bosatt meg i Albir i Spania. Her har jeg bodd med
min mann som er kiropraktor i 10 år. Vi har fått to barn her nede og driver
Costa Blanca Kiropraktorsenter sammen.





Jeg er utdannet Kosholdsveileder og skriver bloggen www.melissaspania.no i
tillegg til at jeg har min egen Helsekostbutikk.








Bloggen min har som hovedtema helse, men jeg har også et stort arkiv med
oppskrifter som er allergivennlige, barnevennlige og ikke minst sunne!




Mitt mål som Kostholdsveileder er å veilede klientene mine i riktig retning
med riktig kosthold. Jeg er ikke begeistret for høykarbo (korn, sukker,
pasta, potet osv), og det plukket VG opp for en tid tilbake hvor de skrev at
jeg var den som gikk imot strømmen når det gjaldt kosthold for barna. Jeg
fikk haugevis av negativ kritikk pga dette, men jeg fikk også veldig mye
gode tilbakemeldinger da mange føler det samme uten at de tør å si noe.
Dette har gjort at jeg har blogget hyppig videre, for jeg vet at det er
behov for endringer i matvanene våre.











Jeg brenner virkelig for en sunn livsstil og prøver å engasjere og inspirere
via både blogg, facebook og instagram.

Det varmer meg ekstra godt i hjertet når jeg får kommentarer som "Egentlig
hadde jeg tenkt til å slenge meg på sofaen etter jobb i dag, men jeg ble så
inspirert til å ta meg en løpetur pga deg at jeg likevel fikk meg 5 km. Nå
føles det veldig bra ut!"

Så tommel opp for lokal, økologisk og sunn mat!

Klem fra Melissa

Klikk her for å gå direkte til bloggen 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar