Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


søndag 11. november 2012

Elisabeth på Kanariøyene




Hei!!
Jeg heter Elisabeth, og har forvillet meg til Kanariøyene sammen med samboer og to små prinsesser.
Her har vi bodd siden mars 2012, akkurat i tide til å få med oss det årlige karnevalet:)
I bloggen "Sydenliv", skriver jeg om hverdagsgleder, reiser, shopping og bryllupsforberedelser.
Det kan også hende at det dukker opp litt om mine rare grunder-prosjekter, for noe må man holde på med i Sydenland.

Som dere andre utenlandsbloggere sikkert har erfart, er det ikke bare enkelt å etablere seg som norsk i det store utland. I bloggen har jeg derimot valgt å bare fokusere på det positive.

Hjertelig velkommen til Sydenliv!


Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar