Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


søndag 2. september 2012

Ettas blogg




Hei, jeg heter Etta (kort for Henriette, et kallenavn jeg fikk da jeg var i California for over 10 år siden) og jeg bor for tida i Dublin.

Jeg har reist, studert og jobbet i utlandet i mange år og er veldig glad i å utforske nye steder, hvilket bloggen bærer preg av, selv om mye selvagt er relatert til Irelands hovedstad da det er her jeg befinner meg.


Bloggen min er helt klart en hverdagsblogg hvor jeg skriver om film, mat og annet rart, og så får den være med når jeg drar på tur og den største turen av dem alle blir når kjæresten og jeg drar på en 6 måneders reise i desember :- gleder meg sykt!


Stikk innom da vel, så skal jeg prøve så godt jeg kan å underholde :)
 

etta


Og her klikker du for å komme direkte til Ettas blogg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar