Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


tirsdag 29. mai 2012

Curiosity runs in my veins. Milla blogger fra Singapore

 
 
 
Jeg er Milla er en jente som for snart 4 år siden landet på Changi Airport og ble rett og slett plukket opp av en fantastisk mann, og her ble jeg boende!  Bloggen handler om dagliglivet i Singapore, jobben som sykepleier og to uskikkelige Cocker Spaniels og sikkert nesten like usikkelig mann!;) Jeg har skarpe øyne for detaljer som ikke alle tenker på, noe som titt og ofte resulterer i at jeg står og humrer for meg selv og tenker at dette blir ett bra innlegg! 

Jeg elsker å reise, og har fått bodd noen år i Australia og reiser ofte på småturer i Asia, kanskje ikke så ofte som jeg gjerne skulle ha gjort, men litt morro blir det tid til for det! ;)

Bildet jeg legger ved er av meg og min kjære på en altfor varm dag under  Malaysia F1 2012! :) 

Klikk her for å komme direkte til Curiosity runs in my veins

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar