Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


lørdag 11. februar 2012

Ullhedina


De siste 17 årene har jeg bodd oppe i åsene i det som kalles “The Upper Lowlands” i Skottland.  “Det øvre lavlandet”  altså.  I en knøttliten landsby, i et veldig gammelt hus.  I årenes løp har det blitt en del utenlandsopphold på meg.  Jeg tilbrakte ganske mange år  i Nord Afrika, jeg har bodd i Holland og i Sveits.  Litt i Frankriket og  et år i London.  Og litt her og der sånn innimellom. 

Nå er jeg i ferd med å pakke for å reise til Norge. Vi skal bo i Stavanger en stund.  Dear Husband,  katta og jeg.   For alt jeg vet kan det bli like stor utfordring for en utskremt trønder. 

Hilsen Ruth


Klikk for å komme til bloggen Ullhedina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar