Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


fredag 17. februar 2012

Linn Marit's Corner in the world



Heisann, Jeg heter Linn Marit og er en ekte Sørlending på snart 34 år som er bosatt i Skottland, like utenfor Glasgow sammen med min skotske mann og vår datter (født i 2004).
 
Flyttet hit i 2004 så nå har jeg vært her i godt over 7 år og trives bra her. Det ser foreløpig ikke ut til at vi flytter til Norge med det første og det er egentlig ok ,og da kjenner jeg at jeg tviholder på de norske tradisjonene som jeg har med meg hjemmefra;)

Jeg er utdannet førskolelærer, men her er ikke lett å få jobb så jeg er (fortsatt) hjemmeværende..eller "Stay at hom mum" som det så fint heter.

Jeg skriver om litt av hvert på bloggen min, alt fra håndarbeide, husarbeid(eller ikke), slanking/helse , turer vi er på og generelt hva vi gjør sånn i hverdagslivet. Bloggen begynte som en ren håndarbeidsblogg men nå har jeg sneket meg til å skrive om andre ting også. Stikk innom da vel;)


Stor klem fra Linn Marit
 
Klikk på linken for å komme til Linn Marits blogg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar