Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


torsdag 29. september 2011

Life in Kenya

Nå skal jeg reklamere litt for en blogg som skrives av to nordmenn som bor og jobber på et barnehjem i Kenya.

Jeg sendte dem en mail for å høre om de ville være med her på siden. De har ikke vært på nett på en stund og i dag fikk jeg en mail hvor de lurte på om jeg kunne reklamere litt for en støttekonsert til inntekt for barnehjemmet som skal holdes her i Norge, nærmere bestemt i Frøyland og Orstad kirke i Rogaland kommune. Jeg har fått tillatelse til å publisere et av innleggene deres som omhandler dette og det kommer her:

Hallo! 
Nå er det en uke siden vi reiste fra Kenya. Gøy å se venner og kjente igjen, samtidig som vi savne alle de herlige menneskene på Good Hope! Vi har bestilt billetter tilbake den 10.oktober, vi gleder oss. 
MEN til noe viktig og spennende som vi vil fortelle dere, den 20.oktober skal det være en støtte konsert  i Frøyland & Orstad kirke. Det vil koste 250 kr i inngang og pengene går uavkortet til Good Hope Village i Kenya. 
Det blir musikalske innslag med Synneva Erland, Adele Erichsen, Hilde Svela og Steinar Hegrestad, presentasjon av Good Hope Village, Rotary og Frøyland/Orstad kyrkjelyd samt lyriske innslag, prisutdeling og underholdning v/Time kulturskole.



ALLE er velkomne og vi håper flest mulig vil være med på å støtte dette fantastiske prosjektet!

Mer info ligger ute på facebook: http://www.facebook.com/event.php?eid=296733243675697 

Blogges! 

For å komme direkte til bloggen deres Life in Kenya klikker du på linken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar