Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


torsdag 23. januar 2014

Lost in Mallorca






Livet på Mallorca sett med et par Norske øyne. Jeg heter Titti, og dette er min blogg om ting & tang fra Mallorca. Selv om jeg føler meg veldig Norsk, har jeg bodd en tredjedel av mitt liv utenlands. Det som skulle være et halvt år som reiseleder, har nå blitt til 14 år, 14 leiligheter, gode venner, verdifulle erfaringer, fine minner, to hunder,en Spansk mann og to fantastiske barn. Denne bloggen handler egentlig ikke om mitt liv på denne middelhavsøya, men mer om ting, steder, folk og annet som opptar meg. Heng gjerne med videre og velkommen inn i mitt hode. Kontakt: titti@lostinmallorca.net www.lostinmallorca.net

Klikk her for å komme direkte til bloggen


Hilsen Titti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar