Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


lørdag 11. mai 2013

La Vita i Italia




Hei!

Jeg heter Vivian (40 år) og bor i Terracina. Fulgte hjertet for litt over fem år siden og flyttet nedover. Her bor jeg sammen med min italienske samboer, fire hunder og fire katter. Begynte å blogge litt for flere år siden, for så å slette den, begynne på nytt, slette, og begynne på nytt igjen. Hadde rett og slett ikke tid og en pc som var forferdelig treg.. Men med ny jobb( som var mindre tidkrevende) og ny pc meldte lysten seg igjen,så nå har jeg bloggen "La vita"  hvor jeg skriver litt om hva som skjer i byen jeg bor i, steder rundt omkring som kan være verdt å besøke, og livet generellt.


Klikk her for å komme direkte til Vivians blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar