Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


mandag 5. desember 2011

Marits Provence



Jeg heter Marit og er lidenskapelig opptatt av Provence. For lenge siden utdannet jeg meg til siviløkonom i Sveits og har siden jobbet mange år i norsk næringsliv. Drømmen om Provence vokste seg stadig sterkere og i 1999 flyttet vi dit ned med vår datter som da var 11 år. Nå bor vi delvis i Saint Paul-de-Vence, Oslo og Hjartdal i Telemark. Jeg driver mitt eget firma - L'ambition AS - med Rosenmetoden, gruppereiser, seminarer, opplevelsesturer, boligformidling, coaching og healing. Jeg liker alt som er vakkert og har et inderlig ønske om å bidra til inspirasjon og gode opplevelser. I 2009 begynte jeg å blogge om Provence og livet mitt der. Bloggen heter Marits Provence. Jeg skriver om opplevelser, steder jeg besøker, mat og det som faller meg inn. 

Klikk på linken for å komme til Marits Provence

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar