Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


fredag 2. desember 2011

From my corner of England



Jeg er en norsk dame som har slått meg ned i en av England's gamle universitetsbyer med min iranske ektemann og var tenåringssønn. Bloggen min handler om våre liv her borte i tillegg til 'alt og ingenting' (dvs. oppskrifter, litteratur, fotografering, husprosjekter, håndarbeide osv osv.) pluss endel tips til besøk her i Storbritannia. Jeg skriver pa engelsk siden vi har familie og venner over hele verden som ikke alle snakker/leser norsk.

Ta gjerne en titt innom! :-)
Klikk på linken for å komme til From my corner of England

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar