Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


søndag 25. september 2011

Samoslife



Hei

Inge heter jeg som ønsker deg velkommen til den lille intime landsbyen Pythagorion på Egeerhavets perle, den grønne greske øya Samos. Jeg er pensjonist og har funnet "det gode liv" her. Etter å ha feriert i Pythagorion to ganger hver sommer siden 2001 flyttet jeg hit i august 2007 og skal bo her inntil videre.


I Samoslife, min blogg om og fra Samos kan du lese om mine forberedelser før jeg flyttet til den idylliske greske øya i Egeerhavet, og hvordan det er å bo her. I turistsesongen kan det gå litt tid mellom hver gang jeg skriver i bloggen, men om vinteren blir det noe oftere.


God fornøyelse med lesningen.

Inge

Klikk på linken for å komme til Samoslife

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar