Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


torsdag 15. september 2011

New life in Spain


Livet var ensformig og rutinepreget da jeg en dag våknet opp og tenkte at jeg måtte ta et tak og gjøre noe med det. Man får ikke mer lykke og glede enn man skaper selv, og jeg fant ut at å flytte til Spania kunne være en god idé! Jeg hadde lyst til å prøve noe helt nytt (hadde aldri engang vært i Spania, men hadde en stor fascinasjon for språket) samtidig som at tanken på å unnslippe noe norsk vinter var veldig tiltalende. Så sånn ble det, og her er jeg nå sammen med bloggen min. Håpet er å kunne lære meg spansk raskt, for å så kunne få meg en jobb og kunne bli. Hvor lenge vet jeg ikke, men jeg har et håp om å bli lenge lenge. Tanken er at så lenge jeg trives så blir jeg. 
 
På bloggen vil jeg fortelle om ting som skjer på min vei, og hvordan det er å være nordmann i Spania. Og så kommer jeg til å legge ut tips om steder verdt å se, besøke, spise og hygge seg. 
 
Hadde vært hyggelig med selskap på min vei, så du er hjerteligst velkommen til å slå følge!
 
Klikk på linken for å komme til New life in Spain

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar