Presentere bloggen din her på siden?

Hei, hvis du er norsk, bor i utlandet og skriver blogg så vil jeg gjerne høre fra deg!

Skriv noen ord om bloggen din - kort eller langt, det velger du selv - legg gjerne ved et bilde og send på mail til italiatips@gmail.com og så publiseres det her på bloggen. Enklere kan det ikke bli.

Bli med i gjengen, da vel!


onsdag 14. september 2011

Italiabloggen Vin og Brød



Hei,

Jeg er "A Foreigner in Italy", en norsk dame som bor i Italia, sånn midt mellom Roma og Napoli. Jeg reiste til Italia som (godt voksen) utvekslingsstudent i 2008. Meningen var å returnere til Norge etter endt opphold ved universitetet i Firenze og gjenoppta mitt vanlige norske liv. Slik gikk det imidlertid ikke. I løpet av året traff jeg (selvsagt) en italiener og det hele endte med at jeg reiste til Norge og kvittet meg med det meste av mitt "jordiske gods" og så satt jeg meg på flyet til Italia for å begynne min nye tilværelse. På bloggen min skriver jeg egentlig om alt mulig så lenge det er relatert til landet jeg bor i; reisebrev, mat, frustrasjoner, kulturforskjeller mm.

Klikk på linken for å komme til Italiabloggen Vin og Brød. Velkommen skal du være!


3 kommentarer:

  1. Hei! Ville bare si fra at det er noe feil med linken til denne og Italia-tips-bloggen..

    SvarSlett
  2. Så rart! Jeg kommer fint inn på dem, men nå har jeg ihvertfall lagt linkene inn på nytt så da håper jeg de virker.

    Flott at noen sier i fra når det er noe som ikke virker. Håper noen gir en lyd hvis det fremdeles er problemer. :-)

    SvarSlett